2012. március 21., szerda

Shulevitz: Egy hétfő reggel

Egy hétfő reggel a király, a királynő és a kis herceg eljött hozzám látogatóba.
De én nem voltam otthon.
Ebben az esetben vissza kell jönnünk kedden – mondta a kis herceg.

Kedden reggel a király, a királynő, a kis herceg és a lovag eljött hozzám látogatóba.
De én nem voltam otthon.
Ebben az esetben vissza kell jönnünk szerdán – mondta a kis herceg.


Szerdán reggel a király, a királynő, a kis herceg, a lovag és a királyi testőr eljött hozzám látogatóba.
De én nem voltam otthon.
Ebben az esetben vissza kell jönnünk csütörtökön – mondta a kis herceg.


Csütörtökön reggel a király, a királynő, a kis herceg, a lovag, a királyi testőr és a király szakácsa eljött hozzám látogatóba.
De én nem voltam otthon.
Ebben az esetben vissza kell jönnünk pénteken – mondta a kis herceg.


Pénteken reggel a király, a királynő, a kis herceg, a lovag, a királyi testőr, a király szakácsa és a királyi borbély eljött hozzám látogatóba.
De én nem voltam otthon.
Ebben az esetben vissza kell jönnünk szombaton – mondta a kis herceg.


Szombaton reggel a király, a királynő, a kis herceg, a lovag, a királyi testőr, a király szakácsa, a királyi borbély és az udvari bolond eljött hozzám látogatóba.
De én nem voltam otthon.
Ebben az esetben vissza kell jönnünk vasárnap – mondta a kis herceg.


Vasárnap reggel a király, a királynő, a kis herceg, a lovag, a királyi testőr, a király szakácsa, a királyi borbély, az udvari bolond és a kis kutya eljött hozzám látogatóba.
És én otthon voltam.
Csak beugrottunk köszönni neked! – mondta a kis herceg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése